Från Umeå till Uppsala

Hemma i S-vall tillfälligt. Vi ska strax åka till mamma med Tindrish för att sedan åka till Uppsala för att gå på bröllop i morgon. Det är Niclas studiekompis Andreas som gifter sig, och jag kommer att sitta där bland ingenjörer och kemister (jag är så obildad att jag inte ens vet om det heter "kemist" eller om man stavar "ingenjör" så där). Jag gillar inte att "bara" vara en simpel receptionist i sådana sammanhang. Men men , jag får göra det bästa av det, njuta av ett fint bröllop och tänka att "gratis är gott". Haha, skämt och sido, det kommer nog att bli jättetrevligt!

Jag tar med kameran och fotar oss när vi är som finast! :-)
Skriver på söndag igen! Trevlig helg!!
/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0