Bills, bills, bills...


Hemkommen äntligen! Det var en ganska körig dag på jobbet, fick aldrig ut min sista rast så jag fick kila hem en kvart tidigare i stället! :-)

Har nyss ätit kyckling och potatisgratäng (tack mamma för gratängen), och nu ska jag ta tag i det här med alla räkningar - sen ska jag sätta mig i soffan och chilla resten av kvällen.
På mitt soffbord finns en gigantisk skål med godis som Niclas envisades med att köpa igår (ok, så himla svårövertalad var jag kanske inte), och i ett av köksskåpen finns en påse chips OCH cheeseballs. Härligt, härligt men farligt, farligt.

Oh well....vad ska man se på ikväll då? Nåt bra? Tips någon?

Jag kan tipsa om en film som man INTE ska se, och det är Supersugen. FY FAN VILKEN DÅLIG FILM!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

JAAA det vill hon jätte gärna!:)Vilken tid ska vi säga?kramkram

2008-02-25 @ 21:22:48
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Robert

Neeeejjjj... :) Filmen är ju grym. Se den igen och ändra dig...hehe.

2008-02-27 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0