Äntligen lite piggare!


Solen skiner idag och min feber skiner med sin frånvaro! :-)
Jag sov 11 timmar i natt - helt otroligt - och när jag vaknade mådde jag helt ok! Att säga att jag känner mig som en helt ny människa vore att överdriva, men helt klart piggare!

Jag sitter med en skål havregrynsgröt och sitter och funderar över dagens To-do's. Jag ligger efter. Men efter gröten ska jag ta mig i kragen! Tindra och jag ska gå ut en sväng, det är ju sååå fint väder, men det är fan inge kul att behöva ställa in henne i duschen efter varje promenad, hon blir svart och grusig från tassar till mage - inte undra på att det är så himla skitigt på mina golv!!


Njut av solen! Njut av fredagen! Njut av helgen!

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0