With every heartbeat..

Till att börja med: GUD vad jag älskar Robyns "With every heartbeat". Fortfarande! Man har ju hört den i flera månader nu, men den är fortfarande lika jäkla bra!! I love it!!

Fasen vad jag har fixa och donat nu! Duschat och piffat, gjort en matlåda innehållandes fullkornspasta, lax, pesto och creme fraiche! Och nu medan jag skriver äter jag havregrynsgröt med rivet äpple, kanel och mjölk! En bra matdag idag med andra ord! :-)

Svensk som man är så ska jag väl klaga lite på vädret idag också (även fast jag är halvungrare, måste nog fråga pappa vad som är "typiskt ungerskt" att klaga på) men idag visar jag min svenska sida:
FY FAN VILKET SKITVÄDER!!! Seriöst alltså, solen sken ju i morse, wow liksom! Jag tänkte att det kanske vänder nu, nu blir det kanske vår äntligen, men nu har det snöat i en halvtimme ungefär!
Fast vänta, nu har det slutat, fast jag tror att det regnar, men det är nästan så att man kan ana solen liiiite grann. Det verkar ljusare på nåt sätt. Jaja.

Hej dååå!


Kommentarer
Postat av: ida

Den är faktiskt bra, fast jag inte lyssnar på Robyn annars

2008-04-14 @ 13:19:22
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

älskar också den låten med henne, tröttnar aldrig =)

2008-04-14 @ 13:19:27
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0