Vad hände?


Vad hände med helgen? Vart tog den vägen? Poof så var den över!
Och vad hände med våren? Det känns som november... Tur att jag slipper vara ledig en tråkig dag som denna - man måste se saker positivt!

Helgen flög bara förbi som sagt, lördagen spenderades på följande sätt:
- vi tittade på ett hus (vi ska inte köpa ett hus, men det är himla kul att titta)
- vi tog en sväng till Birsta, och jag köpte ett bar billiga solisar till Niclas på HM
- vi svullade på Big boy (ett hastigt beslut i extrem hunger)
- jag lekte Leila och bakade en otroligt god kaka (bild och recept nedan)
- vi tittade på film i soffan från
www.surfthechannel.com (Niclas somnade efter ca 15 minuter)

Söndagen spenderades så här:
- vi åt brunch hos Niclas föräldrar
- jag dammsög och gick sen en sväng på stan och shoppade lite
- vi åt middag hos Niclas föräldrar (snylt-varning)
- kvällsfika och mys hemma resten av kvällen

Idag jobbar jag som sagt dagpass, Niclas är kvar i stan på en projektledarutbildning och åker hem på torsdagmorgon, det är jätteskönt att ha honom här så länge!! :-)
Tindra blir idag väl omhädertagen av "farmor och farfar" (Niclas föräldrar), och jag ska hämta henne efter jobbet sen ikväll.

Nu är det dags för jobb, här kommer bild och recept på den godaste och mest onyttiga kaka jag ätit på länge! :-)

image267
recept


Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en bra helg!:) Tyvärr så ÄR det november här... eller i alla fall oktober, höst och kallt! Usch... /Kram

2008-04-08 @ 00:39:21
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0