Uppe tidigt!


Idag ringde klockan 06:50. Lite överdrivet tidigt egentligen, men jag älskar att snooza i minst en halvtimme! Jag jobbar dagpass idag, men börjar en timme tidigare för att jag ska vara med på en utbildning.

Tindra är rastad och jag har nyss ätit frukost, och jag har fastnat vid datorn. Va kul det är när man sitter och läser nåns blogg, och så hittar man en länk till en annan blogg och så börjar man läsa den! Just nu fastnade jag vid en blogg som en tjej som bor i Thailand skriver. Hon är svensk och bor på Phuket med sin man och lilla dotter, och jag skulle älska att ha hennes liv.. Niclas, vad säger du? Thailand? Please? Kan vi inte bara dra, vi köper en lägenhet och så bor vi där i stället! Can we do it? :-)

Jaja, drömma kan man ju göra....
NU måste jag piffa!

image310
Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0