Tårta och sång!


Idag är den här - den stora dagen. The big "three-oh".
Jag väcktes av några sms runt åtta-tiden, lyckades somna om och vaknade sen av att det ringde på porttelefonen! Det var Niclas föräldrar som kom upp och sjöng för mig och Suzanne hade till och med fixat en liten tårta med ljus på! Så har jag inte blivit uppvaktad sen jag var riktigt liten! Guud så gulligt av dom!!! Jag fick även en present, en Hello Kitty-klocka, som jag eventuellt ska byta. Det var inte riktigt den som jag hade önskat mig, men ändå jättegullig så jag kanske behåller den i alla fall :-)
Jag tycker det känns så pinit att byta presenter, man känner sig ju så otacksam - fast å andra sidan är det väl bättre att byta till nåt som man verkligen vet att man kommer att använda? Jaja, jag ska fundera.

Nu har telefonen gått varm, jag måste ta och äta lite frukost nu känner jag. Det blir något enkelt, tillsammans med mitt supergoda Irish cream kaffe!!

Här kommer lite bilder!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Tårtan ser supergod ut! Kan inte komma på någon anledning att göra tårta, annars hade jag gjort en NU..:) Och ja, man får byta presenter! Mycket roligare att ge bort något som används.

2008-04-20 @ 03:50:06
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0