Solen strålar men INTE jag!


Jäkla skitdag!
Jäkla skitbesiktning!
Jäkla dator/router/internet.

Bilen gick inte igenom, jag måste byta vindrutan (vilket är JÄKLIGT intressant eftersom den såg likadan ut förra året vid besiktningen och då var det minsann inga problem) och handbromsen måste "skruvas åt" eller nåt sånt. Wiihoo! Jag har därmed avbokat min tid hos frisören nästa vecka, och köper alltså en ny vindruta i stället. Glamoröst som fan.

Jag köpte en ny router idag, och jag får det så klart inte att funka - eftersom jag är så otroligt jäkla okunnig. Jag hatar - HATAR - att aldrig klara av sånt här själv och att hela tiden behöva be om hjälp.

Och som att detta inte var nog, så måste jag åka och jobba nu. Skitkul.
Hej då.
:-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att skruva åt handbromsen är jättelätt, du sätter dig bara i baksätet och fipplar bort "skalet" som sitter bakpå handbromsen (med våld eller verktyg - väl själv) och sen kommer du att se ett stort skruvhuvud längst bak, facing baksätet liksom. Den skruvar du åt för glatta livet, et voilá! :) Lycka till.

2008-04-30 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0