Snö och routertrassel.

Det är den 13:e april och det snöar. Det verkar inte som att det ligger kvar på marken som tur är, men ändå, hur kul är det med snö nu liksom?
Jag har bilder på mig när jag var liten och firade min födelsedag i huset som jag växte upp i, och poserade snällt framför tulpaner och påskliljor som blommade i rabatten framför huset, iklädd klänning, knästrumpor och china-skor. Det var tider det.

Annars då? Jo jag är på jobbet, och förmiddagen har spenderats hemma i telefon med datasupport. Jag har kommit fram till att det är min router strular, så nu har jag ett mindre kaos med sladdar på mitt vardagsrumsgolv. Muppmupp.

För att få dagen att bli lite bättre så kan man titta på den här otroligt mysiga videon med Jason Mraz.
Skön sommarfeeling och skön låt (som jag lyssnade på redan förra vintern i Thailand)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0