Smygstart på helgen...


Jag har i ca 2 veckors tid varit väldigt strikt med min kost, jag är jättestolt över att jag har haft så bra diciplin! Ca 2 kg har försvunnit, mest vätska dock eftersom jag dricker så mycket vatten. Inga chips, inget onödigt tjafs har jag stoppat i mig, utan jag har ätit 3 gånger per dag och små mellanmål som frukt och keso och sånt - jättebra och gott!
Förra veckan när jag var i Umeå så bestämde jag och Nick att vi ska ha datenight på fredag - alltså imorgon - och då ska jag äta vad jag vill och inte tänka på nåt annat än att njuta av maten! Jag var tyvärr tvungen att tjuvstarta lite ikväll....det är OMÖJLIGT att gå omkring och vara TOKSUGEN på chips när man är chipsoman som jag är, och inte få äta några!! Så ikväll när jag var ute på ICA Maxi och handlade så köpte jag faktiskt en påse lantchips....Det är såååå gott!!!! Jag njuuuter!!! Det är ju faktiskt liite godare när man inte har ätit på ett par veckor! Sen har jag även haft en påse Polly hemma, öppnad i en skål, som har räckt i en vecka nu - DET är otroligt! Jag har ätit kanske 2-3 om dagen när suget har varit som störst. "Små medicinpiller" som Nick sa igår! :-)

Jaja, nog om matnojan - men det är ju "min grej" ni vet, så inga onödiga kommentarer om det tack! :-)

Annars har det varit en helt ok dag idag måste jag säga. Det var lagomt mycket att göra på jobbet, allt flöt på i en behaglig takt. Imorgon är det fredag och sen har jag äntligen en ledig helg med Niclas!! Det var länge sedan nu! Sist jag var ledig en helg var han i Frankrike, så det var verkligen länge sen....

NU ska jag äta några chips till, sen en kvällsdusch!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0