Regn hos mig...


Igår kändes det ju verkligen som att våren var på väg, men inte idag minsann. Det är grått och trist och blött. Blä!
Jag är på jobbet och sitter och värmer mig med en kopp hett kaffe och drömmer mig bort lite... Jag vill göra något roligt snart, livet trampar på i sin vanliga takt och jag vill ha något att se fram emot. Jag ser ju fram emot USA-resan jättemycket, men det är ju inte förrän i Juni, jag vill göra något NU snart, typ en liten weekend någonstans!!

Självklart sitter jag och kollar runt lite på olika sidor också, och har kommit på att jag skulle vilja ha en ny, snygg väska till min nya dator och någon av  dessa skulle ju faktiskt kunna funka! Dom är mycket snyggare än den jag har nu, vilket är en stor, svart otroligt klumpig sak.


image259
image260

Lite fräscha är dom va?



Oh well, nu ska jag fixa lite här, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0