Rastlösa Jessan!


What to dooo? Jag har inget att göööööra!!!!
Jag har varit ute två gånger idag, både jag och Tindra njöt av solen, men nu då? Jag skulle behöva baka en morotskaka tills på lördag, men jag väntar med det tills fredag. Men va faaan ska jag göra nu?? Jag skulle kunna gå på stan själv en sväng, men det kostar alltid pengar att gå på stan för mig. Jag hittar alltid NÅT som jag vill ha, och det är inte riktigt läge att spendera nu. Ett skärp till klänningen skulle jag iofs kunna kolla efter, jag såg några igår och alla gick på under hundralappen och det är ju inte så farligt.

Äh nu vet jag. Jag åker och hämtar mitt täcke som mamma har tvättat åt mig, sen hämtar jag ett paket som har kommit, undra om jag kommer att kunna hålla mig ifrån att öppna det? Det är nämligen en födelsedagspresent. Nej nu ska jag vara duktig och vänta tills på fredag - act my age liksom, hahaha! Det funkade INTE igår! :-)

NU åker jag.

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Ha en riktigt Härlig Helg - Fira, Kalajs OCH PAKET :-) Man fyller bara en gång så det är lika bra och göra det ordentligt, tror jag.. Hälsar Anna

2008-04-17 @ 14:14:23
URL: http://pannisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0