Nu är helgen nära!


Jag har en sån otroligt skön vecka nu, jobbade bara igår och så ska jag jobba idag, sen är jag ledig heeela långa helgen! Det ska bli så otroooligt härligt! Hoppas bara för allt i världen att det fina vädret håller i sig!!!

Jag och Tindra var nyss ute på en 40-minutare, och nu ligger hon helt utslagen under bordet vid mina fötter. Det märks att hon gillar vårvädret också, hon får liksom mer energi när vi är ute! Det är så roligt att se henne busa runt!

Imorgon ska jag nog ta en sväng till Birsta tror jag. Jag vill inhandla lite grejer på IKEA bland annat, och sen är jag fortfarande på jakt efter ett litet skärp till min svarta klänning som jag tänker ha på lördag. Jag har sett flera stycken, men kan liksom inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Rosa är ju liksom det säkra kortet, men det skulle vara kul att "chockera" med ett limegrönt eller kanske ett orange! Haha! Vilka otroligt stora bekymmer jag har!
Sen har jag utlovat "chips-buffé" på lördag (30-årsfesten), och det innebär att jag måste köpa stora mängder med chips. Gud va pinsamt! "Hej hej, här kommer jag med en kundvagn full med chips och dipp!".

Oh well. Jag tar tag i allt det där i morgon, NU ska jag äta ett perfekt löskokt ägg!
image354



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0