Nattliga funderingar...


Man hinner tänka mycket när man sitter och har en lugn kväll på jobbet. Tänka och undra och längta. Ofta sitter jag och surfar och försvinner totalt in i internets förtrollade värld.
Det jan börja med att jag går in på 
Expressen, kollar runt lite, ser nåt recept i högra spalten, klickar mig vidare in på Allt om mat, kollar recept.
Hittar ett recept på thai-kyckling, blir nostalgisk och
googlar fram lite bilder på vackra stränder från Thailand. Kommer ihåg hur brun och fräsch jag var när jag kom hem från Thailand sist och påminns om hur blek jag är nu. På så vis går jag vidare in på Sephora, kollar lite brun-utan-sol. Det skulle ju vara nice med en riktigt snygg bränna och en riktigt snygg bikini, och vips är jag inne på Victorias Secret och kikar. Där inne får jag viktnoja och går snabbt in på Helex och kollar vilken tid lunchpasset börjar imorgon - bara utifall att jag vaknar imorgon och känner att jag är sugen att gå och träna. Det kommer inte att hända, men ändå.
Mitt i allt så kommer jag på att det kommer att finnas en kontainer vid mitt hus nu till veckan, och att jag ska passa på att rensa ut lite gammal skit. Jag skulle behöva rensa och organisera i min garderob, och på
Ikea har dom ju fiffiga garderobslösningar och snygga lådor för förvaring.
Jag känner hur det kliar lite på smalbenet och irriterar mig på att jag är så jäkla torr i huden och önskar att jag hade ett bodybutter från
Bodyshop att smörja in mig med efter duschen när jag kommer hem.

Hem ja. Snart är jag hemma. Skönt som fan ska det bli! Snusa lite i nacken på Niclas och längta till fredag då vi ses igen.
Över och ut.
Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0