Lista!

Det är lungt på jobbet så jag fyller i en liten lista som jag snodde från Lindizzi :-)

VEM
Vem är i rummet med dej? Jenny på jobbet
Vem fick du senast sms av? Niclas
Vem tänker du på nu? ingen, jag "listar" ju ;-)
Pratade du senast i telefon med? en kock i köket på jobbet
Vems hus var du senast i? en okänd människas hus, (husvisning i lördags)
Sa du senast "jag älskar dej" till? Niclas
Vem önskar du var med dej nu? Niclas och Tindra
Vem är din favoritsläkting? Mamma

VAR

Var är din telefon? brevid datorn
Var är din mamma? på hennes jobb
Var sover du? I sängen
Var handlar du mest? Mat på ICA, kläder på HM kanske?
Var fick du tag i tröjan du har på dej? just nu har jag jobbuniformen på mig, men tröjan jag hade på mig på väg till jobbet är från Bic Boc
Vart åkte du senast bil? hem i från Birsta i lördags
Var i ditt rum är du? jag är på jobbet och har för övrigt inget eget rum :-)

VAD
Vad åt du senast? ris, kyckling, Uncle Bens sweet and sour
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? grå/svart (uniform)
Var är den närmaste saken som är blå? en kalender
Vad har du på fötterna? svarta pumps
Vad är din favorit färg? rosa
Vilken film såg du senast? halva "Flightplan"
Vad hör du just nu? tagentbordssmatter
Känner du någon doft? ja, doften från mitt läppglans - periska


HAR DU NÅGONSIN
1.Hånglat i mer än 3 minuter? Ja
2.sovit i en annan säng? ja
3.Kyssts på en bio? ja
4.Kyssts i skogen? ja
5 Tyckt att din kusin är het? Nej
6.Sovit naken? Ja
7.Kört över hastighetsgränsen? Ja
8. Målat om ditt rum? nej
9.Dansat framför en spegel? ja
10.Fått hicka? ja
11.Dumpat någon? ja
12.Stulit pengar från en kompis? nej
13.Hoppat i en bil med folk du just träffat? ja - helt idiotiskt, men jag hade tur.
14.Varit i slagsmål? nej
16.Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
17.Kysst en främling? njae...
18.Älskat eller saknat någon? Ja just precis NU faktiskt (och annars, men extra mkt nu)


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh en lista! :)
Jag lånar den, jag
är löjligt förtjust i listor! ;)

2008-04-07 @ 14:37:01
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: Lindizzi

Hihi ;)

2008-04-07 @ 19:27:03
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0