Kvart över ett


Väldigt lugnt ikväll. Sitter och tänker på livet typ.
Jag måste säga att det är ett väldigt bra liv jag lever - jag mår bra, jag är frisk, jag är lycklig. "Jag, jag, jag".
Folk i min omgivning också.
Om jag tänker tillbaka till exakt den här tiden förra året så är jag ju nästan en helt annan människa! Den nyblivna 29-åring jag var då mådde så förbannat jäkla dåligt inombords. Oj oj oj alltså. Jag hade noll självkänsla, jag förstår inte hur jag kunde låta mig själv sjunka så.

Jag vet inte varför jag började tänka på det där just nu, men jag är så glad - och nästan stolt - att jag tog mig ur det miserabla lilla liv jag levde då.
DETTA är ju livet! :-)
Snart är det ju sommar dessutom! Detta kommer att bli en GRYM vår/sommar - I can feel it!

Jessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0