Jessiekay78 (kvinna 30)


Ja, så står det när jag ska logga in här på bloggen. Kvinna 30, is that me?? Haha! Oj oj...

Jaja, härlig måndag, ellerhur?? Underbart väder är det och jag är L*E*D*I*G!!!! Jag sitter och trycker i mig den sista biten av smörgåstårtan från i lördags och har nyss kommit i efter 2 timmars flängning. Först var jag ute med Tindra i 40 minuter, sen åkte jag och tankade bilen och sen gav jag mig ut på jakt efter bodybutter i Birsta. Det gick ganska fort, köpte en "budgetvariant" för 65 spänn på Pashion. Jag ville egentligen köpa ett på Bodyshop, men att lägga ut en hundring till kändes inte aktuellt just nu. Jag vet inte vad som har fått mig att plötsligt vilja ha bodybutter, men det blev som en fix idé så jag var tvungen att köpa ett idag. Jag har vädligt torr hud just nu, det kan ju ha med det att göra.
Efter shoppingen tog jag Tindra på en liten sväng till Arken och gav henne en pedikyr och köpte lite godis för att hon var så duktig, och sen skyndade jag mig hem till Oprah, men shit va less jag blev. Trean visar repriser nu igen. Alltså Oprah visas ju dagligen i USA, hur svårt ska det vara att visa nya avsnitt? Detta är dessutom relativt nya avsnitt dom visar, typ från tidigare i vintras. Ska dom visa repriser kan dom väl visa äldre avsnitt??

Jaja, det finns viktigare saker än Oprah att lägga energi på.
NU ska jag hoppa in i duschen så att jag kan använda mitt nya bodybutter så fort som möjligt!
SNART kommer mamma hit och ska hjälpa mig äta upp lite morotskaka! :-) Jag längtar efter en kopp Irish cream kaffe!!!

image334
Nu kommer jag att lukta som en exotisk fruktdrink - yummie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0