Jag vill jag vill jag vill!!!!


Jag är så less just nu! Jag vill göra något roligt, något oväntat och spontant! Jag är så tråkig och kan inte komma på nåt!
Jag har precis hällt i mig en stor latte, jag mixade 2 koppar kaffe med en dl lättmjölk i min OBH Nordica mixer och det blev riktigt bra! Jag brukar alltid skumma min mjölk med en sån där liten lattevisp annars, men detta funkade lika bra om inte bättre! :-)

Idag är jag ledig på förmiddagen, och jag passar på att kolla på Oprah, just nu visas reprisen från igår, det verkar ganska intressant, och sen ska jag göra en matlåda till jobbet innan jag ser på nästa avsnitt kl 13:40. I love Oprah!

Äh, nu fick jag bloggtorka...Ha en bra dag!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Livsnjutaren

Gör en till mig med då,så kan vi fika:)

2008-04-08 @ 12:29:35
URL: http://misterlivsnjutaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0