Ikväll gör jag 29-åriga saker.


Idag var en bra dag på jobbet! Väldigt soft, väldigt fint väder att titta ut på - en bra dag helt enkelt. Jag satt och mailade mest....S*O*F*T

När jag gick hem så fick jag en jättekonstig känsla i kroppen. Jag hade en klump i halsen nästan hela vägen hem, det kändes som att jag skulle börja gråta i vilken stund som helst. Jag vet inte vad det var, en liten ångestattack kanske? Jobbigt var det i alla fall, och när jag kom hem pratade jag med Niclas en stund, grät en skvätt och sen kändes det bättre. Men inte helt ok än....jag tror det är morgondagen som spökar. Det spelar ingen roll vad folk säger, det är ju ändå en ganska stor dag att fylla 30. Och jag kommer inte att göra nåt speciellt av den, det är där skon klämmer tror jag. Men men, jag har massa roliga saker att se fram emot i vår och sommar, jag försöker tänka positivt och inte dega ner mig i någon slags 30-årskris.

Muppmupp.

Så ikväll ska jag bara göra 29-åriga saker, vad nu det innebär, haha! Jag ska äta den mat jag vill - precis hela helgen - och jag börjar ikväll. En Grandiosa kebabpizza med extra allt på, sen ska jag äta upp Pollyn som FORTFARANDE finns kvar efter baket i tisdags!!
Snart ska jag parkera mig i soffan och kolla på tv - och vara 29 år.


PS
När jag gick hem idag lyssnade jag på musik, och jag kan ju inte mer än säga att jag har en ganska bred musiksmak när jag upptäckte denna låt i playlisten, och jag blev så himla glad av den!
Så LYSSNA - på HÖG volym, och dansa fult för dig själv! Man blir garanterat glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0