Hello Torsdag!


Jag har inte kunnat släppa tanken på den där söööta lilla hundvalpen som jag länkade till igår....

Idag är jag inte lika hurtig, och ligger inte lika bra till i tid som jag gjorde igår vid den här tiden, men det gör inget, jag ligger rätt så bra till.
Jag har hunnit varit ute med Tindra och ätit frulle, kokat och bränt ris (jag är förbannad, för är det något jag brukar brilljera med i köket så är det just att koka ris UTAN att bränna det) och nu ska jag snart ta och borsta tänderna och piffa lite innan jag går till jobbet.
Jag tänkte bjuda på en liten bild så här på morgonkvisten, inte på mig dock, jag vill inte riskera att folk sätter morgonkaffet i halsen....

Ha en bra torsdag!

image264

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Det var roligt och tragiskt på samma gång. Vilken påsk han måste ha haft.

2008-04-03 @ 16:49:36
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0