Hello lördag!


image266


Hej hej!
Lördag idag, och hej och hå vilken mensvärk jag har.... Kul va?
Niclas är och tränar så jag bloggar lite. Vi ska snart ut på lite turer hit och dit,  och vad det blir av kvällen vet jag inte än. I nuläget så kanske middag hemma, sen bio. Högst troligt. Vi bestämmer oss senare...

Ha en skön lördag, förhoppningsvis utan mensvärk dårå.


P.S Middagen igår var grym, men gud vad man känner sig som ett svullo alltså, jag mulade i mig mer mat än Niclas, och han väger ju liksom 35 kg mer än mig typ.... Men gott vare, och efter middagen gick vi till 1891 och drack lite öl och vin och njöt av stämningen där, himla mysigt på kvällarna!!

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Inte roligt med denna hemska åkomma... Hoppas det går över snart!

2008-04-05 @ 12:41:02
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0