Hello Friday!!

Så himla skönt med fredag, eller hur??!! Lovely!!
Sista arbetsdagen innan helg (jag känner mig som en vanlig människa som jobbar dagtid och är ledig helger den här veckan), och dagen ska avslutas med "datenight" med Niclas! Han ska boka bord någonstans, jag vet inte vart så det blir en överraskning! Hmm...Undra om jag ska ta och bjuda min älskling på en drink på en bar efteråt? Det skulle nog vara trevligt! :-)

I övrigt så blir det nog en ganska soft helg, vi har två fester att välja på imorgon om vi vill, eller så blir det kanske en biokväll, jag orkar inte bestämma nåt nu utan tar det som det kommer imorgon i stället. Imorgon på dagen ska vi iväg på en lite hemlig grej, jag kanske skriver om det senare... ;-)

Jaja, nu kallar jobbet strax, rasten är snart över och jag måste läppglansa innan jag öppnar!
Kramkram!


image265
Eller som Samantha Jones skulle ha sagt:
"Thank God it's Fuck-day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0