God morgon solsken!


Idag ser ut att bli en vacker dag - solen skiner äntligen!! Hoppas den skiner HELA dagen och inte slutar vid lunch..

Jag vaknade att ett sms imorse.... Det var Tindras "plastmamma" som skrev att hon tyvärr inte kunde ha Tindra hos henne när vi är i USA. Fan! Tillbaka på noll med andra ord. Detta är nog det enda jobbiga med att ha hund. Vart ska hon vara nu då?? Muppmupp.... Lilla söta Tindra som sov med mig på min kudde hela natten i natt :-)

Nu ska jag ge mig ut på en liten promenad - tar en längre sen. Jag måste se reprisen av Oprah kl 10:40! Jim Carrey och Steve Carell är där, jag såg en snutt igår och det var jätteroligt!

Måste gå nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0