God morgon snö!


Klockan är strax 10 och jag har redan hunnit med detta:
 
* klivit upp och följt med Niclas till hans utbildning på Statshuset (alltså promenerat med honom dit)
* kastat boll med Tindra ute i snön
* sopat av flera ton med snö från bilen (kändes det som i alla fall)
* åkt till Ica Kvantum och handlat
* kommit hem, packat ihop massa tvätt, ätit frulle (keso, banan, kanel)
* gjort en likadan latte som igår

Sitter med latten nu och söker lite recept. Jag ska nog baka bananmuffins idag, det ligger nämligen 2 bananer här som verkligen har sett sina bästa dagar, men dom passar utmärkt i någon form av kaka, så det blir nog muffins. Ska försöka mig på det här med glasyr/frosting också, så jäkla svårt ska det ju inte vara! :-)
Idag ska jag även göra en köttfärslimpa och tvätta tre maskiner och städa lite. Temat idag är alltså "Hemmafru".

Ha en bra dag!
Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0