Full fart!

Det är fredag och full fart på Jessan!
Jag klev upp vid 10, surrade lite med Puff på msn, drack kaffe och promenerade till mamma för att hämta Tindra. Hos mamma fick både jag och Tindra varmkorv till lunch, kaffe och bulle (vaniljrån till Tindra) till fika och sen gick vi en lååång promenad hem. Nu har Tindra däckat under bordet.

Jag far runt som ett yrväder och städar överallt, ingen struktur alls utan dammar lite här och där! Jag skulle behöva torka golven men jag har verkligen ingen lust överhuvudtaget - det blir ju skitigt på en gång eftersom Tindra drar in så mycket damm och micro-små sandkorn hela tiden.....

Resten av dagen kommer att se ut ungefär så här:

* fortsätta med den ostrukturerade städningen
* betala räkningar
* duscha
* åka till djuraffären i Skönsberg och köpa lite smått och gott till Tindra
* åka till Birsta och inhandla det viktigaste tills i morgon, alltså hårspray, strumpbyxor, chips och sprit
* möta Niclas i Birsta och äta middag på foodcourten i Birsta city
* dricka vin och hångla med Niclas och fira våran 8-månadersdag som var igår
* skratta och ha en allmänt underbar dag

Ja, nåt sånt i alla fall.

Skriver säkert nåt mer ikväll! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Näe men skojar du! Gud vad synd!! Haha ja jag förstår det! Ja dom är verkligen mer grå en vit nu! Ha så kul ikväll nudå, så hörs vi under kvällen!=) Hälsa Nicklas o Tindra oxå! KRAM

2008-04-26 @ 11:11:04
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Jenny

Näe men skojar du! Gud vad synd!! Haha ja jag förstår det! Ja dom är verkligen mer grå en vit nu! Ha så kul ikväll nudå, så hörs vi under kvällen!=) Hälsa Nicklas o Tindra oxå! KRAM

2008-04-26 @ 11:11:55
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0