Ett ord!


Den här veckan kan beskrivas med ett ord: UNDERBAR! Än så länge i alla fall, och ALLT beror på vädret! Är det inte underbart så säg? Helt fantastiskt skönt!! Allt blir ju så mycket bättre när det är fint väder, speciellt humöret! Jag strålar i kapp med solen - av ingen som helst anledning! :-) I love it!

Tyvärr känns det inte så jätteroligt att gå till jobbet idag, men det är bara att bita ihop antar jag. Det är ju trots allt bara idag och imorgon jag jobbar den här veckan! Jag har min så kallade "glidarvecka"! Hoppas vädret håller i sig över helgen också!

Nu ska jag äta ett ägg och sen göra mig i ordning, jag ska eventuellt gå en sväng på stan innan jobbet, plus att jag börjar lite tidigare än vanligt idag - hets hets!

NICLAS - du är bäst!! Pusspuss!
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0