En helt vanlig dag.


Tisdag, vad har jag att säga? Hmm..inte mycket idag. Jag sov ganska länge idag, och gick ut med Tindra först vid 12. Gud vad glad jag är som har en hund med såna vanor! :-)
Skönt väder idag också, så där lagom varmt och soligt.

Bla bla bla....har inget i tankarna nu...ska besikta bilen imorgon, känner mig lite nervös över det. Dels över själva grejen att åka dit eftersom jag aldrig har besiktat en bil förut, och dels för själva besiktningen. Det känns inte som att jag har pengar i överflöd som bara ligger och väntar på att få bli spenderade på bilen direkt..

Nu ska jag äta ett ägg och sen kolla på DHW på datorn - senaste från USA. Såg Greys igår, och senare i eftermiddag blir det även GG.
Sweet... :-)

XOXO.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Undrar vilken site du kör på som får hem alla avsnitt?? Hittar inte :-(( Är det hyffsad kvalitet på avsnitten också??

2008-04-29 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0