Dagens köp!


Yes! Jag mår bättre - kanske för att jag har slutat inbilla mig, kanske för att jag har shoppat. Jag vet inte, men jag var på stan och gick in på Cubus och hittade denna!!! :-)

image278
Kate Moss parfymen för 199 spänn!

I love it! I vintras köpte jag en tidning där denna parfym fanns med i ett sånt där "provrör" och jag älskade den på en gång! Nu har Cubus den för 199 kronor för 30 ml! Det tyckte jag var helt ok, så jag köpte den! Wiihoo!!

Jag har nyss ätit lite middag, köttfärslimpa från igår, och nu har jag placerat mig i soffan. Undra om Niclas kommer över ikväll...? Hm..det kanske inte är så bra egentligen, det ökar ju bara riskerna för mig att bli sjuk. Jag sa till honom att vi absolut inte får pussas, och då sa han att han kommer att ge mig slängkyssar - hihi, gulligt!
Aja, vi får se hur det blir. Kommer han så kommer han, blir ja sjuk så blir jag sjuk.

Nu ska jag kolla på tv och surfa samtidigt - snacka om att "multi-taska"! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du äter vitpepparkorn när du känner att du håller på att bli magsjuk så bryter det aldrig ut.

2008-04-11 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0