Bus på gång!


Jag hade en jättebra dag igår, och hoppas på att denna blir lika bra. Jag ska dock inte leka hemmafru idag, det belv nog med sånt igår.
Jag och Niclas var och bowlade igår, det var skitkul, men han krossade mig med ca 100 poäng...Jag ledde dock efter första omgången.... När vi kom hem vände det sig i Niclas mage och han spenderade natten på toaletten - och jag fick höra alla aktiviteter hela natten. Alla "toa-aktiviteter" alltså. Inte så kul, stackars Niclas har fått vinterkräksjukan..... Så varje gång det bubblar i min mage så tror jag att jag också kommer att bli sjuk.

NU ska jag åka till Jessica med Tindra, vi ska gå ut med hundarna och låta dom busa lite, sen ska vi fika!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0