Budget-skit!


Alltid ska man straffas för att man köper billigt i stället för dyrt. Den jäkla bodybutter-skiten var inge bra. Den var jättesvår att få in i huden och efter en timme så luktade den inget längre.

Vilken skön dag det har varit! Underbart väder att vara ute i, och när jag har varit inne så har jag rensat ut en massa skräp ur en byrå och en garderob. En stor sopsäck blev full av väskor, skor och diverse andra prylar som bara ligger och tar plats och inte andvänds. Det blir garanterat en säck till, kanske två, under veckans gång.

Nåt som inte har varit så bra idag är maten. Jag har bara ätit smörgåstårta, morotskaka och dajmcookies. Det är inte speciellt bra. Gott, men det är allt. Jag har köttfärs i kylen som jag måste göra något med, typ köttfärssås kanske..Det känns inte så motiverande att ställa sig och laga mat nu, men jag måste nog.

Lika bra att ta tag i det NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0