What a feeling....

Ja vad säger man? Little Miss Single är Little Miss Sunshine och hon är här för att stanna!

Det har varit en underbar helg i Umeå!! Efter en tråkig bussresa kom jag upp till Björkarnas stad kl 22 på fredagkväll och vi intog soffställning ganska omedelbart. Mys! På lördagsförmiddagen bestämde vi oss för att vara lite hurtiga så vi gick ut på en promenad runt en sjö som visade sig vara liiite längre än vad vi hade trott, och efter 8 km var vi väldigt nöjda med oss själva! Efter en enkel lunch och en film så begav vi oss till Gammlia-hallen och kollade på Sverige-Slovakien (dambasket) och trots att Sverige förlorade stort så var jag grymt stolt över Anna som gjorde en grym match som kapten och hon blev även matchens spelare! Så himla kul!

 
Här är Anna i spanska lagtröjan!
Im proud of you girl!!!!

Efter matchen så kollade vi på mera filmer och beställde hem kinamat och bara möööös. Så himla underbart har jag haft det!! Idag körde vi ner tillsammans till Sundsvall, för han ska jobba i Kramfors imorgon, så vi har haft kvällen tillsammans också. Jag mår så himla bra just nu...det känns verkligen som att jag går på moln... Tack Niclas! ♥

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, jag har en del att göra imorgon, så jag vill vara piggelin!

Kram och gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0