Söndagkväll


Min söndag har varit den tråkigaste dagen på länge. Tråkigt väder och ont i magen. Mupp mupp.
Inte ens Tindra verkar ha en bra dag.

Jag saknar dig Niclas. Jag längtar efter dig så otroligt mycket just nu. Fredagkväll känns otroligt långt borta, men jag vet att så fort arbetsveckan kommer igång så går det nog ganska fort ändå. Jag tänker positivt, för min arbetsvecka börjar redan ikväll kl 18:15. Skönt att komma hemifrån lite och ha något att göra i stället för att sitta hemma och deppa över att det är söndagkväll och evigheter till fredag.

Jag ska försöka ta mig i kragen och gå på Pump imorgon förmiddag. Det skulle göra mig nöjd, och egentligen, HUR svårt ska det vara??? Om jag går imorgon, så skulle jag kunna gå på onsdag också, och sen kanske ett bodystep-pass på torsdag, eller kanske ett corepass, Jag MÅSTE verkligen ta tag i detta nu. Sluta med alla patetiska jäkla ursäkter och sluta att proppa i mig sånt som inte är bra för mig, bara för att jag sitter här och tycker synd om mig själv liksom. Skärpning nu för fan!

Nu ska jag göra ett ryck här hemma innan jag måste köra Tindra till "mormor" innan jobbet. Och med "ryck" menar jag städa bort alla bevis på att detta har varit en sunkig, onyttig helg med en diet bestående av Cola light, Polly och Cheeseballs. Skäms Jessan, skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0