Snart helg!

Jag längtar!

Idag var jag uppe med tuppen - kl 8 ringde klockan och halv 9 var jag på väg till Berget med Tindra! När jag kom hem igen hade nån jävel parkerat på MIN parkeringsplats!!! Jag blev så irriterad!!!! Är fortfarande irriterad för bilen står fortfarande kvar - nästan 3 timmar senare!! Jag har skrivit en "arg" lapp och lagt under vindrutetorkaren. Jäkla pucko!!!!
Bara därför så bokade jag BÅDA tvättstugorna idag, så nu ockuperar jag all tvättid fram till kl 18 ungefär, hehe! Fast jag är snart klar, så jag borde kanske radera tider....Skönt att ha båda, allt går ju dubbelt så fort! :-)

Annars ser dagen ut lite så här:
* duscha snart
* jobba på Kem City 13-15
* köpa en väska på Stadium eller typ Intersport
* eventuellt simma ikväll
* packa

Packa ja. Jag ska till UMEÅ imorgon direkt efter jobbet, och jag har ingen lämplig väska. Vad fan har hänt med alla mina träningsväskor?? Har ju haft hur många stora bagar som helst! Nu har jag helt plötsligt noll! Detta problem måste lösas under dagen!
Åker som sagt imorgon, kl 18, kommer fram kl 22 och då ska vi bara softa. På lördag blir det basket kl 16 i Gammliahallen Sverige-Slovakien och Anna - MY HERO - spelar sin 50:e landskamp! Det ska bli grymt kul att se henne spela!! Vad som händer på lördagförmiddag och lördagkväll är ännu oklart. We'll play it by ear.. ;-)
På söndag åker N ner till Sundsvall med mig, han ska tydligen jobba i Kramfors på måndag och då tyckte han att han kunde köra ner på söndag med mig! :-)
Jag ser fram emot den här helgen jättemycket, för efter denna helg vet jag inte riktigt när vi kommer att ses, eftersom han har två fullbokade helger på rad sen.... :-( Men, vi får göra det bästa av läget helt enkelt, inte deppa över det nu!

NU --> DUSCHEN!!!

Kommentarer
Postat av: kim

Kolla in den senaste skandalen om Lindsay Lohan på min blogg! vad tycker du om läppförstoring eller lip gloss som gör läpparna störe?

2007-09-13 @ 12:14:16
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0