Så jäkla najs!


Vaknade 10 idag, helt utsövd, kokade en kopp kaffe, klädde på mig och åkte upp till Södra med Tindra och gick en rask promenad på ca 40 minuter! Underbar start på dagen!
Sen hem,åt havregrynsgröt och duschade och sen iväg till Kem City där jag var allmänt förvirrad idag. Jag hade lyckats slarva bort en kostym (som jag iofs hittade till slut) och sen glömde jag mina nycklar där när jag skulle gå hem, så jag fick snällt vända efter halva vägen - tur man bor nära för detta är typ fjärde gången det händer :-)

Eftermiddagen har tillbringats i soffan med gamla Greys-avsnitt och nu ska jag iväg och träna - 60 min aeribic/dance och 30 min core! Det ska bli kul! Riktigt god middag har jag hemma sen också - jag och N gjorde Flygande Jakob igår och det blev rester som jag ska äta ikäll! Sweet!

I övrig så går jag mest bara omkring och myser, ler liksom, och längtar till fredag.....

(ser inte fram emot morgondagen, har lovat pappa att komma ut till honom, undra om jag ska göra det på morgonen istället för kvällen som jag lovade....känns lite bättre så faktiskt)

Nu ska jag gåååå!!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0