Nattsudd...


Vaför sitter jag här nu egentligen? Jag kom hem från jobbet för ca 40 minuter sen och kl är typ halv fem - på morgonen!!!
Jag har fikat lite, facebookat lite, googlat lite och nu börjar jag känna mig hyfsat nervarvad för att kunna släcka ner och gå och lägga mig.

Hela kvällen har jag varit sugen på nåt, typ chips eller helst ett skrovmål, guuud va gott det skulle vara med ett skrov nu. Det är en jäkla tur att inget är öppet just nu, i alla fall inget ställe som Max eller Big boy.
Fan va gott det skulle ha varit.

Nu ska jag lägga mig i sängen och krama om kudden som N sov på igår natt. Känna hans doft och somna in i en underbar sömn och drömma om att det snart är söndag.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0