INTE så jäkla najs...


Klockan 08:50 väcktes jag av telefonen. Jag tittade på den, det var skyddat nummer så jag svarade inte. Två minuter senare ringer det igen, på mobilen denna gång. Skyddat nummer. Jag var tvungen att svara, för ringer nån på mobilen så vill dom ju verkligen ha tag på mig. Det var Ulla, pappas Ulla. Hon berättade att hon hade kört in min pappa på akuten inatt, och det visade sig att han har fått en propp i hjärnan. Lilla pappa..
Så idag ska jag åka och hälsa på pappa, precis som bestämt att jag skulle göra idag, bara att jag hälsar på honom på sjukhuset i stället, vilket kommer att kännas ännu jobbigare, men av helt andra anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0