Idag är det fredag minsann...


...och vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit med mamma i Birsta och shoppat lite. En lila tunika och en grå lång kofta blev det, plus lite godis till Tindra.
Gjorde även dagens goda gärning och åkte till pappa med kaffe och kanelbullar (jag lurade honom att jag hade bakat dom, fast jag i själva verket hade köpt dom på Shell, haha). Han verkade må mycket bättre idag, rent psykiskt i alla fall, men han blir kvar på sjukhuset över helgen, dom vet inte när han får åka hem.

Nu har jag dammsugit lite och plockat undan onödiga prylar som legat framme, och ska snart hoppa in i duschen. Det är ju tänkt att N ska komma hit idag/ikväll, men jag har inte hört något från honom idag, förutom ett skumt sms som kom kl 05:40 där det stod " + ". Ett plustecken alltså.....jag fattade inte riktigt, och jag har inte svarat och frågat vad han menade. Han kanske skickade det i sömnen! :-)

Aja...skriver väl nåt sen antar jag ;-)
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Casanova

Han menade säkert "puss".

2007-09-07 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0