Hellogoodbye

Tänk att man kan lyssna på en låt, och liksom digga soundet, men när man plötlsigt lyssnar på texten ordentligt så fullkomligt ÄLSKAR man låten. Det hände mig nyss med Hellogoodbye - Here in your arms:

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms..


Jag älskar den låten nu!

Dagen har varit bra, har tänkt på Niclas typ exakt hela dagen - guud vad jag längtar efter honom nu!! :-)
Jag har hållt igång ganska bra ändå, för att hålla mig sysselsatt liksom, typ jobbat på Kem city, varit på ett 2 timmar långt möte hos Chrille, lagat mat och sen tränat i 1 1/2 timme. Ändå har han ockuperat mina tankar. Men det är nice, för det är fina tankar, utan tvivel eller oro. Inget "ont-i-magen"-framkallande.
Jag ska vara lika busy imorgon, åka till pappa tidigt på förmiddagen, fika med Jessica, Hanna och Muris kl 12, jobba mellan 13-15 och sen blir det någon form av träning på kvällen. Det blir en bra dag! :-)

Life is good!!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0