Hello Kitty-mani

Sitter och har INGET att göra just nu, och var gör jag då? Jag googlar så klart! Gärna Hello Kitty. Jag förstår inte varför jag är så betuttad i Hello Kitty, mamma sa att hon trodde att det bara var en fas jag gick igenom när jag bodde i USA, men det är tydligen ingen fas. Jag skulle kunna leva i en rosa Hello Kitty-värld om det var möjligt, och om alla andra i min omgivning också var lika besatta av det som jag. Men så är det inte, så jag får behärska mig lite. Men jag har i alla fall hittat lite små grejer som jag gääärna skulle vilja ha som mina ägodelar titta och älska/hata:



En otroligt söt Hello Kitty MP3..



Trådlös mus


Brödrost som till och med rostar
ett Hello Kitty mönster!!!


Jaja, jag är lite nördig, jag vet, men det är min grej, so shut up about it! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0