Heja Sverige!

♥Ikväll åker jag till Umeå! Sweet!♥

Det ska bli så mysigt att träffa N igen, och det ska bli HUR KUL SOM HELST att se Anna spela!!! Hoppas dom vinner mot tönt-slovakien! Heja Sverige!!

Sitter just nu med en kaffe latte och nästan KRÄKS över TV4. En sak förstår jag inte: Sverige har otroligt många talangfulla artister och musiker, så VARFÖR är deras fredagsgäst NANNE GRÖNVALL????? Hon sjunger dessutom en gammal låt, kom med nåt nytt tjejen. Samma sak tänkte jag när jag i somras en lördagskväll satt och bläddrade bland kanalerna på tv:n och såg Lill-Babs stå och skräna nån gammal dänga på Gröna lunds scen på Sommarkrysset eller vad det heter. Visst,ok om dom kommer med nya låtar, men att stå och sjunga en låt från -92 liksom...nej tack!

Nu ska jag gå igenom min väska och se att jag har med mig allt jag behöver. Jag har haft grymma sko- och jackproblem och har säkert packat mer än vad jag behöver, men jag har ju alternativ i alla fall! :-)

Nu --> kolla väskan
Strax --> hår och smink
Sen -->jobb
Senare --> UMEÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0