Fredagkväll


Jag har mysbyxor och linne på mig.
Sitter i soffan alldeles ensam.
Dricker rött vin och äter Polly.
Kollar på Idol.
Woohoo.

Det är så här mitt liv är nu, och har varit ett bra tag. Det är tråkigt. Jag minns dom tider då lediga lördagar var heliga partydagar (jag vet, det är fredag idag) och söndagar innebar bakfylla på jobbet. Jag saknar den tiden. Jag saknar det som fan, och jag saknar dig kära Bacardi Razz/Sprite-grogg. Vi har haft många roliga stunder. Kommer ihåg juldagen-06. Jag och Anna blandade en tillbringare med B.R.S och körde Powerhour (en shot i minuten i en timme eller så länge spriten räcker), och det var en 2 liters tillbringare, och när jag kom hem på natten såg jag att tillbringaren var tom. FAN va kul vi hade den kvällen, som alltid med Anna.
Eller Gatufesten i somras. Det blev kanske liiite för mycket då, men min kära vän Bacadi Razz fick följa med ut i en fickplunta. Tyvärr blev kvällen kort, men kul var det i alla fall! Nu var det länge sen som sagt, och jag saknar det.  Jag saknar den flamsiga, fnittriga och säkert alldeles för fulla Jessan. Jag får myror i brallan av att bara vara hemma hela tiden!!!
Visst, ny kärlek gör livet otroligt mysigt, men jag vill festa och ha kul OCKSÅ. Jag vill inte sitta hemma bara för att det olyckligtvis inte passade att jag och N kunde ses i helgen. Han har ju kul, så varför sitter jag här och odlar mossa liksom? Haha....oj oj oj...vart är världen på väg?

Saknar den tiden. Saknar N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0