Tråk


Mitt schema är "så där". Jag är inne på ledig dag nummer 3 av 3, men jag skulle gärna ha jobbat. För vem annan har en 3-dagars ledighet mån-ons? Och med "vem annan" menar jag så klart Niclas. Det kändes lite tungt i söndagskväll när han frågade mig när jag jobbar nästa gång och jag svarar "torsdag natt". Det var ju en evighet till torsdag då. Planen var egentligen att jag skulle vara uppe i Umeå dom här dagarna, men det var inte "vanligt jobb" som stod på agendan för honom, så det passade inte så bra. Typiskt liksom. Men jag sitter inte och deppar ihjäl mig, jag ser fram emot söndag i stället! :-)

Idag har jag fikat på Kulturmagasinet med Jessica, kul - och gott - att gå nån annanstans än Coffee house hela tiden! Innan jag gick hem köpte jag ett 3-pack jättefina ljuslycktor från Village. Inte för att jag behövde dom, utan för att jag ville ha dom. Snart kan jag nog öppna en liten ljuslycktsaffär i min lägenhet. Jag längtar till kvällen då jag kan tända ljus och inviga dom, jag tror det kommer at bli jättefint!

En intressant sak hände idag. Idag stötte jag på Han som gjorde mitt liv så otroligt jobbigt för ett par månader sedan. Jag fick inte ont i magen. Jag blev inte skakis eller illamående. Jag kände inget speciellt, och det var så himla skönt! Jag pratade med honom som om han var vilken gammal polare som helst, och det var inget mer med det! :-)
FAN VA SKÖNT DET ÄR ATT VARA STARK!!!!

Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma, typ organisera lite i min garderob och byrå, och sen titta på en film eller nåt tror jag. Bara ta det luuungt resten av dagen.....ta det lungt och läääängta efter Hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0