Time goes by, so slowly..


Ljusblåa Hello Kitty pyjamasbyxor, ett inte så matchande rosa linne, hjärtmönstrade duntofflor och min rosa morgonrock. Det är vad jag har på mig nu. Nyvaken och lite grinig känner jag mig. Jag blev uppe till fem i morse, fastnade vid datorn och tittade lite på Sicko när jag kom hem, och på nåt sätt hade jag då hoppats att om jag är uppe till fem så kanske jag sover till ett, men vaknade lik förbannat vid elva som vanligt.
Tindra är inte ens här, och ändå sov jag bara till elva.

Jag vägde mig när jag klev upp. Skulle jag inte ha gjort.

Ikväll kommer Niclas! Jag kommer ju givetvis att vara på jobbet när han kommer, men han är här när jag kommer hem inatt! Sen har vi hela dagen tillsammans imorgon innan jag ska - just det - jobba igen, och sen på söndag åker vi tillsammans upp till Umeå! Det ska bli så mysigt! :-)

Nu ska jag ta med mig datorn till soffan, titta på ett nytt avsnitt av Private practice följt av Greys anatomy. Sen kanske jag går ut en sväng. Det ser ut att vara fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0