Soft tisdag..

Han kom tillbaka igår kväll, och det var länge sen jag sov så skönt. Nästa gång vi ses blir på söndag för då ska jag ta bussen upp till Umeå igen! Det blir sweet!

Nu är jag nyss hemkommen från lite jobb, lite promenad och lite inhandling av diverse onyttigheter som skall förtäras i soffan ikväll. Jag tänker inte gå in på detaljer men det börjar på "c" och slutar på "hips". Typ.

Jag är inne på ledig dag nummer 2 av 3, och har nyss lagat middag, kyckling med pasta och pesto, och har även hällt upp ett glas vin - värsta tisdagslyxen! Så planen för kvällen ser ut så här ungefär:

*äta middag
*kolla på tv
*äta chips
*kolla på film
*sakna Niclas
*längta till söndag

Jag tycker att det känns som en lovande kväll! :-)
Kramkram
/Jessan.

Kommentarer
Postat av: Lainen

att det slutar på hips är en större sanning än vad vi anar... hahaha

2007-10-09 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0