Snart helg!


Och vilken härlig helg det ska bli! Jag, Niclas och Tindra åker till fjälls imorgon! Det ska bli underbart att rå om varandra i en lugn miljö utan väckarklockor och jobbansvar. Vi ska bara mysa och äta och eventuellt slåss med björnar! :-)

Igår berättade jag om en av mina dåliga sidor för Niclas. Jag har en del såna, och en av dom är väl att jag är ganska dålig med pengar och sånt tyvärr. Kreditkortsskulder och diverse annat gör att jag ibland kan känna världens stress och ångest. Nu är det ju inte några enorma skulder vi snackar om, det kunde ju ha varit värre - mycket värre. Jag pratade i alla fall med honom, och bad om lite råd, och han sa exakt det jag trodde och även det jag ville att han skulle säga, så i morgon innan vi åker ska jag gå in på banken, sätta in 5000 på kontot, lösa bort den där jäkla krediten och säga upp den totalt - och i och med att jag gör det så är Tindra betald! Haha! Jag är tjejen som köper en hund på kredit! :-)

Just nu sitter jag på jobbet och skriver, och jag kan säga att alla - i alla fall 9 av 10 - som kommer in, påpekar att det blåser ute. Nähä?! Really liksom??

Nu ska jag jobba/facebooka vidare i 2 timmar till, sen är det helg!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0