Not so fit for fight...


Puffiga ögon och grådassig hy. Yeah vad jag känner mig fräsch. Hur fan ska jag kunna omvandla detta till en fräsh bowling-pinlga tills ikväll??
Vi ska bowla och äta på O'learys med jobbet ikväll, det ska bli kul, men just nu känns det jobbigt. Vet inte vad jag ska ha på mig, vad jag än väljer så kommer ju bowlingskorna att förstöra outfiten, i alla fall under tiden vi bowlar. Eftersom vi ska ut sen så vill jag ju vara lite mer piffig än bara top och jeans. Hm...får se hur det blir, det kommer kanske några bilder imorgon!

Jag måste lägga in två bilder på lilla Tindra som togs för nästan ett år sedan nu, när hon var som allra gulligast, pytteliten och underbar bland höstlöven! Titta och njuuuuut av denna skönhet :-)



image53

image54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0