Löööve!


 
Ikväll får jag träffa min lilla kärlek Tindra! Jag har inte sett henne sedan i lördags, och hon har inte varit hos mig sedan i torsdags pga jobb och Ume-tripp. JAG LÄÄÄÄNGTAR EFTER HENNE!!!!!! Jag blir fan alldeles blöt i ögonen bara av att tänka på henne, Lill-fisen min!! Ååååh va jag ska tvinga henne att mysa med mig ikväll, för känner jag henne rätt så kommer hon bara att ligga under vardagsrumsbordet och sova om jag inte TVINGAR eller MUTAR henne att mysa med mig i soffan! Haha! Jag ska muta henne med skinka och eventuellt en liten cheeseball eller två! :-)


image62

Och angående kommentaren på gårdagens blogg så säger jag så här: jag ska inte HA den där kalendern, det får bli mitt straff så att jag LÄR mig nån gång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0