Jag har bröst!


Jag har bröst, ja faktiskt, det har jag! Nu snackar vi inte D-kupor, inte ens C eller en stor B. Nä nä, jag har BRÖSTMUSKLER! Och dom gör ont! Träningsvärk heter det visst har jag hört. Det var ju så otroligt länge sedan jag tränade nu, så jag hade nästan glömt bort hur det kändes att ha träningvärk, men NU vet jag. Niclas tyckte att vi skulle träna ihop i måndags, och det var ju en bra idé faktisk! Det var kul även fast jag vissa stunder ville ge upp (till exempel när Mr Nick tyckte att jag skulle ta 35 kg i "sittande bänkpress" eller vad det heter)... Det känns ändå rätt skönt med träningsvärk, det känns att man har gjort nåt vettigt med kroppen än att bara fylla den med chips och Polly typ.

Jag var i Umeå sön-idag, har haft underbara eftermiddagar och kvällar, lite långsamt på dagarna eftersom Tindra var med mig upp den här gången. Jag kände inte riktigt att jag ville lämna henne ensam hemma i en ny lägenhet, bara för att jag skulle få stilla ett visst shoppingsug, så jag har varit hemma med henne och kollat på Oprah och Dr Phil typ, men det är helt ok det också. Totalt avkopplad och noll stress, och magen har mått bra! :-)

Idag åkte jag som sagt hem, och jag hatar verkligen att åka den där jäkla bussen!! Jag hade inga hörlurar och Tindra - som i och för sig var en perfekt resenär - var liiite svår att ha i knäet i 4 timmar. Hon somnade äntligen när vi var i Bergeforsen men vaknade igen i Timrå då en annan liten hund klev ombord och blev intressant att spana på.

Nu sitter jag på jobbet och inväntar en stooor grupp människor, sen blir det nog ganska soft resten av kvällen...

För övrigt så kryper det i mina ben - muppmupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0