IDAG!

Idag är det exakt 8 år sedan jag sa hej då till mamma och pappa på Midlanda. Jag var på väg att göra mitt livs resa, ett år i New York som au pair. 1 år blev nästan 3 år och det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv! :-)



Idag är även dagen efter bowlingen, och det känns i högerarmen kan jag säga. Jag vann i mitt lag med 287 p, jag vet inte om det är en bra eller dålig siffra, men jag var i alla fall nöjd med min insats! Maten var god, vinet och cidern lika så, och musikenpå dansgolvet på Olearys var grym! En bra kväll minsann, och det som räddade mig från att inte vara bakis idag var den obligatoriska Alvedon som jag sköljde ner med ett glas Resorb innan läggdags!

 


Idag valde jag att vara helt ledig, jag tyckte att jag var värd det, så jag ringde till chefen på tvätten och frågade omdet var ok och han sa att det var jättelungt så det passade utmärkt att jag tog en ledig dag därifrån. Det handlar ju i och för sig egentligen bara om 2 timmar, men det blir liksom ett avbrott i dagen. Så istället för att gå dit så åkte jag upp till Berget med Tindra och gick i 45 minuter - vilket otroligt skönt väder!! Solen var riktigt varm och härlig!


Idag är det Kanelbullens dag och eftersom jag kände mig på så otroligt bra humör så tänkte jag att det skulle passa bra att åka och hälsa på pappa och ta med lite bullar. Sagt och gjort - efter promenaden svängde jag in på Shell, köpte deras otroligt goda kanelbullar och körde sen ut till pappa. Han blev jätteglad, och det var riktigt roligt att vara där!



Nu kommer det bästa med den här dagen:
Idag kommer Niclas!!!!!!!! Han skulle egentligen komma imorgon, men han ändrade lite i sina planer så runt 21:30 kommer han att vara hos mig! Det kommer att bli det perfekta slutet på en hittills perfekt dag! Åh vad jag längtar!!!
image61

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad undebart du verkar ha det =) Minns när man var sådär ooootroligt glad över att hälsa på ngn eller att ngn kom till en spontant och oväntat då man ex. hade distans! Ta vara på fjärilarna! :)

2007-10-04 @ 18:03:54
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0