Hög på kaffe!

Ja det är jag idag. Har dock bara druckit 2 koppar, men fan va hyper jag är! Haha! Allt går med en dundrande fart! Dagen har sett ut ungefär så här:

Klev upp, kissade, klädde på mig och gick ut med Tindra. Kom hem, åt lite frulle och drack mycket kaffe. Pratade med Jessica på msn, fick den mest chockerande och upprörande informationen EVER. Duschade, tvättade håret, torkade håret, sminkade mig och gjorde mig i ordning för lite jobb på tvätten. Jobbade, gick på banken och betalade av kreditjäveln och NU är Tindra betald! För att fira köpte jag med mig en Subwaymacka OCH en liten kaka med mig hem. Disskuterade vidare med Jessica om den chockerande upprörande informationen och nu sitter jag och försöker varva ner lite. Jäkla kaffe. Känner mig helt knäpp i huvudet ju! Vatten! Jag behöver vatten! Jag ska dricka 3 stora ölglas med vatten på jobbet inatt - minst!

OK, jag ska berätta om den chockerande upprörande informationen: vi kommer inte att få någon julklapp på jobbet i år. Nähä, big deal, kanske vissa tänker, men lyssna här: istället för att ge personalen (som sliter hårt och gör ett grymt bra jobb året runt) så väljer man att donera pengar till "Rädda Östersjön". Jag är nästan mållös. Nästan. Jag har absolut inget emot att donera pengat till välgörande ändamål, men låt mig för fan bestämma själv vart dom ska gå i såna fall. Jag kanske är överdrivet upprörd över detta, men jag tycker faktist att det är jättedumt. Jaja, orkar inte lägga mer energi på detta just nu, ska spara på energin för jag lär ju behöva den när vi pratar vidare om detta på jobbet ikväll. Fan.

I övrigt så har dagen varit bra. Inget speciellt har hänt, men jag är nöjd med dagen. Jag är grymt nöjd över att ha betalat in pengarna och därmed betalat Tindra! Hihi! Nu är hon min bara min! :-) Lill-fisen!

NU --> piffa
SNART --> köra Tindra till mamma
SEN --> jobba natten

Kramar till alla, kyssar till N... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0